Powered By Blogger

About Me

My photo
Bintangor, Sarawak, Malaysia
I'm the eldest child but the shortest among the family of five.Well, this sounds good to me as I look "young".hehehe! I'm now under teacher training course, two and a half years to go.Can I be a good primary school teacher? Actually, I can't even imagine how I teach my students in the future. I doubt my ability to do this job as I don't really wanna be a teacher from the beginning and I'm lack of self confidence.But for survivor, what can I do? However, I believe I might developed full interest of teaching one day and lead my students to aim for their goals. It just that, I need to overcome my weaknesses and upgrade myself every time. I believe I can do it! Hope you guys support me~♥♥♥

♥ Goal of My Life ♥

♥ Goal of My Life ♥

Thursday, December 23, 2010

Second tagged~By Allen~

1) selalu bangun pukul berapa?

kalau di sekolah saya bangun terpaksa bangun pukul 6.30 atau 6.45 pagi...(awal sangat!)

kalau di rumah masa cuti saya biasa bangun pukul 10 atau 11 pagi, hahaha!

2) ramai kawan lelaki ke perempuan?

rasanya...balance balance...

3) bila 1st time bercinta?

Umur 18 tahun.

4) tau memasak ke tak? masak apa? (paling superb la yang anda tau masak)

memasak? sikit sikit lah...paling superb memasak lauk biasa.

5) perkara paling lucu yang pernah berlaku dalam hidup anda.

sesat dalam shopping center dan bila balik Tune Hotel saya naik lift hotel yang lain pula...(bodoh...=.= haha!)

6) perkara paling gila anda buat.

Secret...tak boleh bagi tau...hehehe!

7) jawatan anda semasa sekolah menengah.

banyak juga...

8) selalu keluar dengan member tak? berapa kali sebulan?

agak-agak sekurang-kurangnya sebulan sekali.

9) dengan kawan-kawan guna bahasa aku/ saya/ atau nama sendiri?

saya.

10) dah berpunya atau tidak? kalau sudah, berapa lama anda kenal si dia?

dah berpunya.sudah kenal dia 4 tahun, 9 bulan dan 4 hari.

11) perkara yang paling pantang sekali apa? means memang yang anda tak suka lah.

suruh saya buat perkara yang saya tidak suka.

12) if ada orang yang baru dikenali mintak no. telefon, apa respon anda?

fikir adakah orang tu boleh tak dipercayai, kalau ya baru bagi.

13) bila ada je duit, anda suka beli apa?

benda-benda kegunaan harian.

14) nama glamor anda masa sekolah?

biasa je...lin wei.

15) anda selalu habiskan kredit (sms/call) untuk siapa?

dengan kawan-kawan saya, sebab dengan si dia sms/ call semuanya free.

16) sudah tercapaikah hajat anda? cerita pasal hajat anda.

hajat? urm...membentuk family sendiri dengan orang yang tersayang.

17) apa yang korang paling geli?

movie tentang bunuh atau makan manusia, movie hantu...

18) pernah accident/ injured teruk tak selama ini?

tidak...tidak mau~~~

19) perkara yang paling menarik minat anda sehingga lupa kat bf/gf/husband/wife?

pergi melancong dengan kawan-kawan lama.

20) perkara terakhir yang anda nak buat dalam dunia ini?

menjaga ibu bapa saya...

21) tag 10 orang yang blog nya cantik:

Gilian Leong, Jacqueline, Yee Shan, Beatrice, Ibrahim, Jessica Lim, Jovita Yap, Vivien, Pey Herng.

0 comments:

Post a Comment

My Love Trail

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

What's Ur Mood 4 2day?

What's Ur Mood 4 2day?